Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

TWÓJ ULUBIONY SKLEP ROWEROWY         

FAQ - po zakupie

  1. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizowane są przez Nas od poniedziałku do piątku. Wszystkie przedmioty dostępne na stronie Republiki Rowerowej znajdują się w Naszych magazynach. W związku z tym masz pewność, że Twój zakup zostanie do Ciebie wysłany w ciągu 48 godzin.

Jedynym wyjątkiem są produkty z dopiskiem "Zapytanie ofertowe" pod przyciskiem DO KOSZYKA, jak na zdjęciu poniżej. W takim przypadku po sprawdzeniu dostępności u producenta poinformujemy Cię kiedy możemy dostarczyć wybrany produkt.

  1. Jak dokonać zwrotu lub wymiany towaru?

Zwrot lub wymiana jest możliwa w terminie 30 dni od otrzymania towaru.

W przypadku chęci dokonania zwrotu lub wymiany powiadom Nas o tym poprzez wypełnienie formularza zwrotu znajdującego się w zakładce ZWROT / WYMIANA.

Jeżeli zdecydujesz się na zwrot lub wymianę towaru zapakuj go w sposób pozwalający na uniknięcie uszkodzeń mechanicznych. Dzięki temu będziesz miał pewność, iż Twój zwrot zostanie przez Nas zaakceptowany.

  1. Jak złożyć reklamacje?

Naszym podstawowym celem jest sprzedaż produktów najwyżej jakości z minimum dwuletnią gwarancją. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek wady zakupionego w naszym sklepie towaru prosimy o niezwłoczny kontakt z zespołem RepublikaRowerowa.pl przez formularz dostępny w zakładce REKLAMACJE.

W celu przyśpieszenia procesu reklamacji, prosimy o wykonanie zdjęć produktu dokumentujących zgłaszane wady (jeśli jest to możliwe).

  1. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Osobisty odbiór zamówienia jest możliwy jedynie po wcześniejszym ustaleniu tego faktu z naszym zespołem. Republika Rowerowa.pl to sklep internetowy i nie prowadzimy stacjonarnego punktu odbioru towarów.

  1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście masz taką możliwość. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT prosimy o zaznaczenie okienka „Chcę otrzymać fakturę” podczas składania zamówienia, jak na zdjęciu poniżej.

  1. W jaki sposób wysyłane są rowery?

Przed wysłaniem zakupionego przez Ciebie roweru jest on dokładnie składany i regulowany przez Naszych wyszkolonych pracowników. W następnej kolejności dokonywany jest przegląd zerowy, eliminujący ryzyko niesprawności któregokolwiek z podzespołów.

W celu ograniczenia kosztów wysyłki, przed wysłaniem roweru, następuje odkręcenie kół, pedałów oraz dodatkowych akcesoriów (np. koszyk). Gdybyś miał/a jakiekolwiek problemy z dokonaniem montażu pozostajemy do Twojej dyspozycji.

  1. Jak można dokonać przeglądu gwarancyjnego roweru?

Odpłatnego przeglądu gwarancyjnego można dokonać w każdym serwisie rowerowym świadczącym usługi przeglądów gwarancyjnych. Pamiętaj, że w przypadku jego niedokonania istnieje możliwość nieuznania gwarancji przez danego producenta.

W celu utrzymania gwarancji producenta wymagany jest dodatkowy przegląd po ostatecznym złożeniu roweru.

  1. Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonać w nim zmian?

Jeżeli zamówienie nie zostało zrealizowane, czyli nie otrzymałeś maila z informacją, że Twoje zamówienie jest już wysłane, w każdej chwili możesz skontaktować się z Naszym zespołem w celu jego zmiany. Najważniejsza jest dla nas Twoja satysfakcja.

  1. Kiedy zostanie zrealizowane zamówienie z produktami z różnymi statusami dostępności?

W celu uniknięcia jakichkolwiek niedomówień związanych z brakiem dostępności towarów w Naszych magazynach artykuły w sklepie posiadają jedynie dwa statusy: dostępny lub niedstępny. W przypadku artykułów niedostępnych, bardzo prosimy o kontakt w celu sprawdzenia jak szybko jesteśmy w stanie dostarczyć do Ciebie dany produkt.

Witryna stworzona na platformie